Jeg er forelsket … igjen ;)

IMG_0163Hva har Firenze og alpakka til felles? Ingen ting – bortsett fra at jeg er like forelsket i begge ❤

Forrige helg reiste jeg og 5 venninner på tur til Firenze – målet var ganske enkelt: gjøre noe sammen, spise god mat, drikke god vin, oppleve noe nytt og ikke minst forlate hverdagen noen dager. Når jeg reiser bort, har jeg som regel både lest meg opp og har høye forventninger. IMG_0100Denne gangen hadde jeg ikke lest en setning. Ikke har jeg mange besøkene bak meg i Italia heller. Jeg visste at byen var gammel, men jeg visste IKKE at jeg skulle slippes av på et hotell midt i sentrum, i en gate som like gjerne kunne vært tatt ut av middelalderen. Riktignok noen Vesaper og turister for mye, men JEMINI jeg ble forelsket! Det er bare en ting som manglet – Robin Hood og Marion. OG, hadde de kommet rundt hushjørnet hadde jeg neppe hevet et øyebryn 🙂 Som dere forstår, jeg er litt over gjennomsnittet fascinert av middelalderen og da spesielt arkitekturen – mye tyder på at jeg er født noen århundrer for sent.

Hvorfor forteller jeg dere dette? FORDI jeg hadde med meg strikketøy, jeg strikker jo ALLTID. Denne gangen derimot, strikket jeg ikke én maske – ikke FØR jeg kom til flyplassen, men DA strikket jeg.

IMG_0146Jeg leter etter STRIKKEHISTORIER! Når strikker du? Har du lyst til å dele historien din med meg? Send meg gjerne en melding på e-post anne@varmdesign.no – jeg hører veldig gjerne fra deg!

Strikkehilsen fra Anne Merete

Leave a comment