Når strikker du?

IMG_9978Som mange av dere vet, jeg er litt over gjennomsnittet opp tatt av strikking. Som mange av dere også vet, så er jeg svært opptatt kreativitet og hva kreativitet gjør med oss. Vi er i dag veldig mange som strikker – i alle aldre. Hvis vi ser litt nærmere på når og hvor vi alle strikker, vil vi se at det er både er likheter og ulikheter blant oss.  Noen strikker bare hjemme, andre strikker på bussen, på forelesning, på kafé eller kanskje mens de venter på tannlegekontoret. Noen strikker for å ha noe gjøre, andre fordi de er midt i røykestopp, noen for å få tiden til å gå, noen for å roe seg ned mens andre har så mye kreativitet innestengt at det bare MÅ ut. Noen strikkehistorier er preget av glede, andre av sorg og andre igjen er egentlig ganske nøytrale.

Jeg er i ferd med å starte et prosjekt hvor jeg ønsker å vise mennesker som strikker i ulike stuasjoner og på ulike steder. Hvor strikker du? Når strikker du?

Jeg søker derfor DEG! Bor du i Drammensområdet og vil i vise meg strikkereiene dine? Får jeg lov til å besøke deg og slå av en prat? Kjenner du kanskje noen andre jeg kan ta kontakt med? Jeg hører veldig gjerne fra DEG! Send meg noen ord på e-post så tar jeg kontakt. bor du ikke Drammensområdet, hører jeg gjerne fra deg allikevel 😊

Strikkehilsen fra Anne Merete

Leave a Reply

