Ferie og sånt

Hei alle dere strikkeglade! Det er juli og det er sommer og det er ferietid og fra i dag tar jeg ferie. Jeg vil garantert ikke bli borte, men de neste 2,5 ukene vil jeg være mer i feriemodus enn i jobbmodus. Hva betyr det for deg? Det betyr at jeg ikke er like kjapp til å svare på henvendelser som jeg vanligvis er, men at dere skal få svar, det skal dere 🙂

Jeg har to flotte damer som hjelper meg med å sende ut garn og oppskrifter mens jeg er borte, så varer kommer, men til informasjon så sender vi ut 2 ganger i uken de neste 20 dagene. Ordre som er registrert før kl 07.00 samme dag, vil bli pakket og levert på posten på følgende datoer:

Torsdag: 13. juli
Mandag: 17. juli
Torsdag 20. juli
Mandag 24. juli
Fredag 28. juli

Riktig god sommer fra Anne Merete som plutselig er på igjen, men denne gangen fra mer sydlige strøk.

Leave a Reply

