Jeg tømmer lageret for garn

Jeg tømmer lageret for garn!

Jeg har bestemt meg for å tømme lageret for garn. Hvorfor? Jo for å kunne møte dere kundene med et bedre tilbud og bedre kundeservice.

IMG_4379Ettersom Varm design har vokst, har det gått mer og mer tid med til administrasjon, og det blir mindre og mindre tid til å designe. Resultatet er ikke bare at jeg ikke får ut alle designene som ligger i mitt noe kaotiske hode, men også at dere ikke får den servicen dere fortjener. Derfor velger jeg i en kort periode og stenge garnpakkesalget. Så lenge det er garn på lager kan dere selvfølgelig bestille garn sammen med oppskriften dere ønsker, og dere får garn ilende i posten.

Alt garn fra Du store alpakka og Dale selges derfor med 25 % rabatt, så lenge lageret rekker. Det er første mann … eller aller helst kvinne … til mølla, så løp og kjøp 🙂

Det jobbes med spennende alternativer for å finne andre løsninger for garnpakkesalg, om ikke lenge håper jeg at jeg kan presentere for dere en ny løsning som leverer akkurat samme garnet, men med raskere leveringstid.

Oppskrifthefte Fjeldroser-forside

Oppskriftene og heftene fra Varm design finner du som vanlig i nettbutikken. Jeg har jobbet den siste uken med å legge ut alle oppskriftene, men mangler du en oppskrift så send meg en e-post, så fikser jeg.

Og siden vi er inne på oppskrifter, om en uke lanserer jeg mitt første strikkehefte, Fjeldroser 1. Alle oppskriftene i dette heftet er strikket i Sterk og oppskriftene er:

Fjeldrosegenseren med rundfelling til dame
Fjeldroselua til dame
Fjeldrosepannebånd til dame og litt mindre frøkener
Fjeldrosevotter til dame
Fjeldroseskjerf til dame
Fjeldrosegenser med runfelling barn og matchende skjørt
Fjeldroselue til barn

Alt dette får du til 149,- kroner og du kan forhåndsbestille allerede nå – da er du en av de første som får heftet i posten om ikke lenge 🙂

 

Leave a Reply

