Nettbutikken har fått nytt design!

Det har tatt tid, men den som venter på noe godt …og så videre 🙂 I går lanserte jeg helt nytt design på nettbutikken. Det er vel egentlig sånn at man aldri blir helt fornøyd og aldri blir helt ferdig, men det ser bra ut så langt. Store fine bilder på forsiden og tydelige lenker og knapper. Jeg tror det skal bli lettere å finne fram i jungelen av oppskrifter og garn 🙂

Denne nyheten må jo feires, så om du stikker innom, finner du avslag på en del utvalgte modeller – noen gamle og noen nye. Tilbudene gjelder så langt vi har garn på lager.

I anledning den nye nettbutikken har jeg også bestemt meg for å frigjøre noen av oppskriftene fra garnsalg, med andre ord. Oppskriftene du finner om du trykker på denne lenken kan du kjøpe uten garn. Nettbutikken støtter ikke elektronisk utsendelse, oppskriftene som bestilles som elektronisk fil (da velger du henting på lager), blir sendt deg så fort vi får tid – det kan ta litt tid, men de kommer.

Og du, det er jo snart påske … vi har en del Bare en omgang til-kopper i gul til redusert pris. Koppene er B-vare.

Jeg håper du liker den nye butikken!

Strikkehilsen fra Anne Merete

Varm design

Leave a Reply

