Hvor ville du hatt Fjeldroser?

Det går i Fjeldroser om dagen! Jeg er inne i en superkreativ periode og Fjeldrosene er ganske morsomme å tilpasse på ulike produkter – både med store og små pinner. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle si at jeg sitter og koser meg med strikk på pinne 3,5. Jeg har jo en tålmodighet som en ert og vil helst at ting skal være ferdige i går. MEN disse Fjeldrosene har vist seg å være ganske morsomme å strikke, så nå strikker jeg Fjeldroser over alt 😀

Til nå så har jeg lansert den klassiske Fjeldrosegenseren i Tynn alpakka med tilhørende skjørt – sånn typisk småpinnestrikk på pinne 3 og 3,5. Ja, også får du også et pannebånd med Fjeldroser i Tynn alpakka.

I januar lanserte jeg en Fjeldrose-genser med rundfelling for de av oss som trives best på større pinner. Denne strikker du i Faerytale og litt Air på pinne 7.

Januar så også votter i Mini-Sterk komme til liv og nå til slutt baggy Fjeldrose-lue i Sterk. Saken er den at jeg har flere ideer og design i hodet, og de kommer – noen før andre, men spørsmålet akkurat nå er hva har DU lyst på? Er det noe spesielt du ønsker å strikke Fjeldroser på? Jeg vil så VELDIG GJERNE vite hva du ønsker deg. Legg gjerne igjen en melding eller send meg en melding – kanskje er det ditt ønske som blir til oppskrift først 🙂

Hører jeg fra deg?

Strikkehilsen fra Anne M

Alt garnet til Fjeldrosene kommer fra Du store alpakka 😉

4 thoughts on “Hvor ville du hatt Fjeldroser?

  1. Hei “Fjellrose”! Kanskje en fjellrose på et sitteunderlag kunne være koselig? Hilsen Inger

    Sendt fra min iPad

    > Den 2. feb. 2017 kl. 19.18 skrev Varm design fra Anne M Fjeld : > > >

    Liked by 1 person

Leave a Reply

