Drop-in-strikkekurs for nybegynnere

Annenhver tirsdags kveld fram til påske (og noen utvalgte tirsdagskvelder mellom påske og sommerferien) har vi Drop-in-strikkekurs hos Varm design i våre lokaler i Nedre Eikervei 12.

Hva er drop-in-strikkekurs, tenker du kanskje? Jo, nå skal du høre! Før jul arrangerte Varm design Strikkekurs for nybegynnere. Et kurs som gikk over 3 ganger, hvor man lærte å legge opp, strikke rett og vrang og målet var å strikke en lue i deilig alpakka, med kvalitetsgarn og store pinner i trygge omgivelser. Flere av dem som gikk på kurset har hatt lyst til å fortsette , så jeg har derfor jobbet med å finne et konsept vi kan videreføre.

Mange opplever nemlig at de føler seg “dumme” når de er sammen med andre erfarne strikkere og  resultatet er at de ikke tør spørre, eller om de spør så får de kanskje ikke verdens mest pedagogiske svar.

Jeg har en tendens til å si at “det er lett” til alt. Det er jo forså vidt sant, alt du “kan” er jo lett, men før du “kan” så må du øve, og noen ganger trenger man litt hjelp.

På Drop-in-strikkekursene hos Varm design er alle strikkende nybegynner og nybegynnere+ velkomne. Her er ingen spørsmål for dumme, og alle spørsmål vil få svar – vi finner ut av det sammen. Her kan du både øve, få hjelp og spørre dumme spørsmål

Har du lyst til å være med? Du er hjertelig velkommen! Ta med deg strikketøyet ditt, eller få hjelp til å finne et passende strikketøy her hos oss … og møt opp tirsdag 24. januar kl 19!

Vi ses!

Dato: 24. januar, 7. feruar, 21. februar, 7. mars, 21. mars og 4. mars (datoer etter påske kommer senere)

Klokkeslett: 19.00-20.30

Sted: Varm designs lokaler i Neder Eikervei 12, 3045 Drammen. Inngang ved Crown Kjøkken (rett ved det store treet som stør i kroken utenfor trappeoppgangen)

Pris: 200 kroner per gang (eller klippekort: 5 ganger til 800 kr) Materialer kommer i tillegg

img_6434-2

3 thoughts on “Drop-in-strikkekurs for nybegynnere

  1. Dette er tøft!

    Fikk du mange nok folk eller kunne du ha reklamert enda mer?

    Jeg reklamerer gjerne for det (hvis du ikke har fullt opp da?), og mulig jeg kommer en gang eller to også, høres i hvert fall så kos ut!

    Klem KA

    19. januar 2017 kl. 11:53 skrev Varm design fra Anne M Fjeld :

    > annemeretefjeld posted: “Annenhver tirsdags kveld fram til påske (og noen > utvalgte tirsdagskvelder mellom påske og sommerferien) har vi > Drop-in-strikkekurs hos Varm design i våre lokaler i Nedre Eikervei 12. Hva > er drop-in-strikkekurs, tenker du kanskje? Jo, nå skal du høre! Før” >

    Liked by 1 person

    1. Morsomt du liker konseptet! ❤ Du er hjertelig velkommen, vi var 5 i går, men det er plass til 5 til 🙂 Har ikke reklamert mye, rom for mye mer, jeg lanserte det i forrige uke, men skal bruke litt spalteplass på å markedsføre det fram mot den 7. februar som er neste gang 🙂 Noter det i kalenderen din 😉

      Like