I disse sjakktider ….

så bruker jeg ALT for mye tid i rom hvor det er sjakk på TV-en om kvelden. Jeg ser ikke nødvendigvis på alt, men jeg hører på 99 % av det – helt til jeg er så trøtt at jeg sover stående, går og legger meg og våkner til remis dagen etter – ja med unntak av i dag tidlig, hvor det faktisk endte med tap for den etterhvert så kjente Carlsen.

Hva er så poenget, jo jeg har sjakk på hjernen om dagen, så nå har jeg laget et sjakkbrett med inspirasjon i svart og hvitt … og grått. Grått er jo nesten svart 😉 Inspirasjon ikke for sjakkspillere men for dere strikkere – og for dere som liker god norsk design.

 

På brettet nedenfor finner du fra venstre mot høyre og fra øverst til nederst: teppesjal, glitrende festtopp, tweedskjørt med minifletter, MOOs quick fix, MOOs mini mess, herrevest i striper, retrogenser, glitrende lue, oktoberjakke, Bare en omgang til kaffekopp, mer skjørt med minifletter, ensfarget partytopp med glitter, småflørttopp i fargene svart-grå-natur, solgangsbrisgenser, MOOs daily cow og 123-votter

Du finner strikkepakkene HER
Du finner MOO-veskene HER
Du finner koppene HER

sjakkbrett

Leave a Reply

