La meg presentere Fjeld-rose-genseren

For snart ett år siden ble jeg utfordret av en mine fantastiske kunder til å gjøre noe jeg aldri hadde gjort før … lage en kofte – til koftefestivalen arrangeres i Drammen våren 2017. Reaksjonen min var umiddelbart … det skjer IKKE!

MEN så er det nå en gang slik da, at jeg har en hjerne som til tider lever sitt eget liv og så også denne gangen. Det har surret og gått i underbevisstheten og da juni kom bestemte jeg meg for å gi det et forsøk – vel i alle fall gi det et forsøk med en genser. Et bilde av en genser på små pinner og med et isroselignende mønster hadde festet seg i hodet og ble ikke borte. Det var bare en ting å gjøre, sette seg ned ved dataen og starte prosessen med å lage roser.

En lang prosess er endelig over og nå er endelig genseren klar for lansering og tro meg, det er IKKE jeg som har strikket testen, den oppgaven har en fantastisk dame på den andre siden av Oslo-fjorden gjort og resultatet er helt fabelaktig. Jeg er SÅ STOLT og har etter en liten navnekonkurranse i vår lukkede kundegruppe kan jeg nå få presentere den første modellen i Fjeld-rose-serien en damegenser i Tynn alpakka som strikkes med raglan og på pinne 3 og 3,5!

Genseren på bildet er strikket i grågrønn 185 som hovedfarge og dus rosa 124, men som alltid du velge akkurat de fargene du vil .. nesten 😉

Du finner genserpakker og pannebånd garnpakker i nettbutikken. 

Innlegget er redigert 15. nov 2016.

2 thoughts on “La meg presentere Fjeld-rose-genseren

  1. Sååå flott!!!!

    Gratulerer med knall-modell 🍀

    13. november 2016 kl. 08.39 skrev Varm design fra Anne M Fjeld :

    > annemeretefjeld posted: “For snart ett år siden ble jeg utfordret av en > mine fantastiske kunder til å gjøre noe jeg aldri hadde gjort før … lage > en kofte – til koftefestivalen arrangeres i Drammen våren 2017. Reaksjonen > min var umiddelbart … det skjer IKKE! MEN så er det nå ” >

    Like

Leave a Reply

