MOO sier kua …

img_4466

… i alle fall de kuene jeg har blitt kjent med den siste tiden 😀

Liker du vesker? Liker du kvalitet og liker du norsk design? Da har jeg funnet strikkedingsen for deg!

Det er ingen hemmelighet for de som kjenner meg at jeg har “litt sånn derre” veskedilla! Det er heller ingen hemmelighet at jeg er opptatt av både kvalitet og hvordan be behandler dyr og mennesker når vi produserer ting og tang – og ikke minst, “alle” vet at jeg snakker veldig varmt om norsk design.

For flere år siden ble jeg introdusert for et veskemerke som heter MOO – og ja, du gjetter riktig hvis du gjetter at det er et norsk designerveskemerke. Jeg forelsket meg fullstendig den gangen i MOO-nettet mitt, det har blitt flere vesker og stæsj fra MOO siden den gang, og nå kan du også få ta del i MOOs verden. Jeg har bestemt meg for å ta inn noen av de mindre modellene som kan brukes som vesker, sminkepung og strikkestæsjvesker om hverandre.

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg drasser rundt på diverse strikketilbehør i strikkeposen min. Forlater ikke huset uten, målebånd, saks, ekstra pinner, gjerne en pinnemåler og noen nåler. Jeg har nå funnet den perfekte lille vesken til slikt MOO quick fix, en fargerik liten sminkepung – jeg har snart min helt egne i orange – som herved omskoleres til strikketilbehørspung. Det hører med til historien at jeg allerede har en rosa med makeup og sånt i – denne er brukt som testmodell på noen av bildene nedenfor 😉

Ønsker du deg litt farge i hverdagen? Da er disse perfekte 🙂 Du blir rett og slett glad hver gang du drar den fram – enten du bruker den til sminkepung eller strikkestæsj 🙂 Vi har orange, rosa, lilla og grå på lager fra mandag – vil du vite mer, stikk gjerne innom nettbutikken for å lese mer og se fargene 🙂 Og du, lurer du på noe, så send oss en mail på info@varmdesign.no så hører du fra oss om ikke lenge!

Fargerik strikkehilsen og god lørdag fra Anne Merete

 

 

 

 

Leave a Reply

