Vi utvider gitt … :)

Det går unna hos Varm design om dagen, nei det er ikke hakk i plata. Og ja, jeg vet at jeg har sagt det før, men JA det GÅR VIRKELIG UNNA! De nye designene ramler ut – ukentlig, OG, ikke bare har vi fått en ny dame som har ansvaret for at dere får det garnet dere ønsker dere – Grete, en super dame, med sans for garn og god service – men vi har også fått oss mer garn. Yepp, mye mer garn! Ikke bare har vi fått mer av det garnet vi allerede har, men vi har fått nye farger i Bling-garnet – grønt, kobber turkis og en mørkere sølvgrå er allerede på lager. Litt senere i høst kommer det nye farger i både Tynn alpakka og Sterk og ikke minst, det kommer et nytt garn, MINI Sterk. Mini Sterk er, som du skjønner, Sterk men i minitykkelse. Du som liker Sterk, kommer til å ELSKE dette garnet. Vi gleder oss veldig. 

I forrige uke fortalte jeg at vi har fått refleksknapper i butikken, nå har vi fått inn enda noen til. Ta gjerne en titt på refleksknappene HER, de er virkelig supre i tiden vi går inn i når. Design og bruk og sånt, kommer det mer av i ukene som kommer!

En utvidelse til er at jeg har faktisk tatt inn ett garn som ikke er alpakka. Kjenner at det gjør litt vondt i sjelen, faktisk, MEN er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å angre på at jeg har tatt inn DALEs Erle Kidmohair. Foreløpig så er har jeg tatt inn kun noen få farger, mest for å teste litt og ikke minst komme i gang med design, men om du har lyst til å bestille Erle er det nå fritt fram i butikken – og ligger ikke fargen du jakter på inne, så ta kontakt, så bestiller vi og legger inn i sortimentet.

Mens du lurer på hva du skal bruke Blingen til (passer perfekt sammen med sommerflørtstrikken altså, bare nevner det sånn i forbifarten), så skal jeg fortsette på Varm design-karusellen som har funnet et rasende tempo denne høsten – det kommer mange nyheter ,både når det gjelder design og andre ting, i månedene som kommer … vi gleder oss! 😍😍😍

 

Leave a Reply

