Takk for 2015 …

… og VELKOMMEN til 2016!

Det siste året har vært innholdsrikt, utfordrende, kreativt, langt, kort, utviklende, interessant, spesielt, heseblesende, lærerikt, krevende, hatt mange lange dager, mange nye innfalsvinkler, men mest av alt VELDIG GØY!

Året har vært fylt av herlige kunder, med fabelaktig strikkeglede, motiverende tilbakemeldinger og stadig nye inspirerende kommentarer, forespørsler og likertrykk både her og der.

Å starte egen bedrift og drive som grunder betyr lange dager, mange tanker, stadig nye utfordringer og man er konsant på nye og ukjente veier – og jeg ELSKER det! Hvorfor? Forklaringen er nok ganske mangesidig, men mest av alt gir Varm design meg muligheten til å være kreativ, til å spre det krative budskapet om mestringsfølelse og at #allekan! OG responsen jeg får fra dere der ute er ikke mindre enn ENORM. Dere er min STØRSTE inspirasjon til både utviklingen av nye ideer og kreasjoner, men også til å brette opp ermene når dagen har vært lang og du innser at den faktisk blir enda lenger.

Det siste året har jeg lansert 36 – trettiseks – nye modeller! Det er i gjennomsnitt 3 mønster per måned! Jeg er litt stolt av det, og det kan egentlig dere være også for uten inspirasjonen fra dere hadde antallet sannynligvis vært en god del lavere.

Heldigvis er det lite jeg kan si med sikkerhet om fremtiden, men at det kommer mange (men lover ikke 36) nye inspirerte design herifra også i året som kommer er HELT SIKKERT!

Vil med dette ønske dere en fantastisk dag, la det bli en herlig avslutning på 2015 og en enestående start på et nytt spennende år: VELKOMMEN 2016!

Takk for inspirasjonen i 2015, gleder meg til 2016!

Strikkeklem fra Anne Merete

2016

Leave a Reply

