Hun har fått tilbake strikkegleden!

IMG_2467
Det er nå en gang slik at jeg har et sterkt ønske om å kunne yte personlig service til dere, men det sier seg selv at personligpersonlig kan det ikke bli med dere alle. Allikevel, noen av dere Varm design-kundene har jeg kommet nærere inn på enn andre. 

Jeg har sagt det før og sier det igjen, Varm designs hovedfokus er å spre strikkeglede, kreativitet og mestringsfølelse. ALT jeg gjør for at denne lille bedriften skal gå rundt er tuftet på dette. Og da er det så HIMLA HYGGELIG når man får bekreftelser fra dere ute!

I går kveld satt jeg her og jobbet, nær sagt som vanlig, og hadde kommunikasjon gående på e-post med en dame fra syd  i Norge. Denne damen har i løpet av det siste året kjøpt flere garnpakker hos Varm design og hun er å anse som både god kunde og stamkunde. Etter noen eposter fram og tilbake fikk vi fikset det som skulle fikses og jeg sendte henne en epost hvor jeg takket for enda en bestilling. Da fikk jeg tilbake:

“Det er du som skal ha takk, du yter god servise og det er godt å vite at jeg kan få hjelp av deg når jeg trenger det. Du har hjulpet meg til gleden ved å strikke igjen. Takk takk 😊😊😊

Det er når jeg får slike eposter i innboksen at en kanskje litt mørk dag blir veldig lys. Bekreftelser som dette gir meg masse energi og pågangsmot, og ikke minst, det frigjør kreativitet hos meg … i går kveld gikk jeg rett hjem og laget en ny lue 🙂

Jeg har sagt dette før, og sier også dette igjen: Tusen takk til alle dere som følger, handler, gir tilbakemeldinger, trykker liker og sender meg eposter hver eneste dag. Dere er drivkraften bak all inspirasjonen min og uten dere kunne jeg ikke drevet Varm design!

Strikkeklem fra Anne Merete

2 thoughts on “Hun har fått tilbake strikkegleden!

Leave a Reply

