Hva inspirerer deg?

10554994_10152652641481023_23554343_nJeg blir inspirert av deg!

I går kjørte jeg til Flå i Hallingdal. Det er i følge sånne nettsystemer som regner ut reiseruten din 1 time og 48 minutters kjøretur fra Drammen. Det er langt, men noen ganger kan man kjøre langt for en god opplevelse. Denne gangen var jeg invitert til Flå husflidslag for å snakke om Varm design, vise fram plaggene og overbevise om at de har lyst til å strikke Varm design-strikkepakkene. Denne gjengen trengte ingen overbevisning!

Jeg pratet som vanlig – veldig fort og veldig masse og med hjertet utenpå drakta (som de sier i fotballterminologien) om alpakka, Varm design, Alfabetika, Peru, kreativitet, mestringsfølelse og at #allekan og ikke minst om alle strikkemodellene mine som har vokst seg fra 6 stk til over 60 på litt over ett år.

Jeg er meg. Jeg brenner for kreativitet (langt utover bare strikking) og hva kreativiteten gjør med mennesket generelt – og prater på ut- og innpust når jeg slipper til – uavhengig av hvem jeg snakker til,  men noen grupper mennesker kobler man litt ekstra med. I går var det en gruppe av den siste kategorien som traff meg. Jeg er inne i en ganske hektisk periode med Varm design, det er svært lange dager og mye jobb og i går fristet det lite med nesten to timer i bil hver vei, men vettu: det var MER ENN VERDT DET 🙂 Den gjengen ga meg energi fra første sekund da jeg (litt for sent) svingte inn foran inngangen. Turen hjem gikk som en drøm, med en interessant podcast på radioen og masse positive tanker og følelser i hodet etter en herlig kveld med flotte damer på Flå!

I dag har jeg fått en ekstra boost med både inspirasjon og energi – takk for en super kveld!

Ønsker du at jeg skal besøke ditt husflidslag, din strikkeklubb eller er dere en gjeng med strikkeglade som vil ha besøk?

KLIKK PÅ LENKEN OG SEND OSS EN E-POST, hvor du forteller litt om hvem dere er, hvor dere er og hvor mange dere er 🙂

Ha en fortreffelig strikkedag!

Anne Merete 🙂

Leave a Reply

