Solen skinner alltid …

IMG_4883… når Varm design har fototshoot! Av en eller annen merkelig grunn, er det alltid bra vær når vi har fotoshoot. Det kan ha regnet helt fram til en time før vi starter, men fotografen er klar og modellene kledd, kommer solen alltid fram! Så også i dag. I natt regnet det … men i dag har solen skint fra blå himmel.

Det er få ting jeg synes er mer morsomt enn å ta bilder av alle strikkeplaggene mine, vel kanskje når jeg får bildene tilsendt fra fotografen – sitter formelig og klapper i hendene med et smil som neste går rundt når bildene kommer deisende inn i postkassen. Det er noe veldig spesielt å se mine ting på herlige modeller, i fantastiske omgivelser og foreviget av en som brenner nesten like mye for dette som jeg gjør.

Denne uken har vært maksimalt bra med to fotoshooter i hjembyen min Drammen. Torsdag tok vi bikubebilder på vakre Spiraltoppen – et vakkert friluftsområde i utkanten av Drammensmarka, kun 5 minutter fra Drammen sentrum. Her finner du flotte turstier, treningsrunder, utebarnehage, restaurant og friluftsmusem. Torsdag var det friluftsmuseet som var scene for alle bikubene, noen av bildene er allerede kommet inn, men flere er under veis.

PicFrameI dag var det Drammen sentrum som stod for tur. Vi har hatt en noe vindfull, men fantastisk dag ved Papirbredden i Drammen. Papirbredden er en del av det “nyeste” området i Drammen på Union brygge – dvs det er gammelt, men blitt restaurert og byfornyet de siste to tiårene. Drammen levde lenge på tømmerfløting og papirproduksjon og ved papirbredden lå det gamle fabrikkområdet til Union papirfabrikk. Og til slutt avsluttet vi inne hos Jonas B. Gundersen ved Drammen torg, som lot oss få låne overetasjen. En overvettes bra dag ❤

Jeg er ganske stolt og takknemlig når jeg kan vise dere plaggene mine omgitt av så fine omgivelser, med så flotte modeller på bilder tatt av en venninne som er helt enestående med kamera – TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR BIDRATT TIL AT DETTE HAR BLITT TO SÅ FLOTTE DAGER! Gleder meg stort til å vise dere alle de flotte bildene både på Facebook, Instagram og i nettbutikken!

Og du, neste gang du kjører forbi Drammen, stopp gjerne og ta en kaffe. Vi drammensere har en by vi er stolte av og som dere sikkert vil like ❤

Søndgshilsen fra Anne M

Leave a Reply

