Verden er mange farger fattigere uten deg – et veldig personlig blogginnlegg!

IMG_7670Bloggen min er en kreativ strikkeblogg. Bloggen blir brukt til å fortelle dere om kreativitet, strikkeglede, mestringsfølelse og at alle kan. Det skal den fortsette å være, men i dag har jeg noe veldig personlig jeg føler for å dele. Jeg har en del ting jeg brenner for, de fleste av dem vil jeg aldri dele med dere, men dette med kreftsaken klarer jeg ikke la ligge.

De siste ukene har mange av dere fått med dere at jeg støtter Rosa sløyfe-aksjonen og at jeg stadig henvender meg til dere med oppmuntringer om å støtte Rosa sløyfe og kreftsaken, på den ene eller andre måten. Veldig mange av oss har i en eller annen sammenheng vært i nærkontakt med kreft. Noen har opplevd det selv andre gjennnom nære og kjære og andre igjen litt mer på avstand. Noen av oss har fått oppleve at det har gått bra ❤ Andre ikke. Jeg har ikke hatt sykdommen selv, men jeg og min familie har fått oppleve kreften på både godt og vondt tidligere. Det har vært en “million” timer ved sykesengen, mange tårer og mange tanker, en av mine nærmeste klarte ikke kampen, mens en annen har vært gjennom kampen to ganger og klart seg.

Hvorfor forteller jeg dere dette? Jo fordi, i går var en så uendelig trist og tung dag full av følelser og tanker. I går ble en av min søsters beste venner gravlagt. Hun ble 41 år. En vakker sjel som kjempet med nebb og klør, men som kom til kort – ikke mot brystkreft, men mot livmorhalskreft. Det føles så uendelig vondt, meningsløst og trist.       Etter hvert vil det bli lettere å forholde seg til sorgen og tapet – tiden leger alle sår, sies det jo, men det vil føles like meningsløst.

Jeg ønsker av hele mitt hjerte at vi finner et svar på denne gåten en dag!

Søstern og hennes venninner hadde en siste hilsen til denne skjønne jenta som i dag lyser til oss fra himmelen – verden er mange farger fattigere uten deg!  Har du mulighet, så stikk innom http://www.kreftforeningen.no og gi ditt bidrag slik at vi får beholde fargene litt lenger ❤

❤ ❤ ❤

Anne Merete

Leave a Reply

