Ny #rettpåkroppengenser til barn i nettbutikken

11984342_10153495441096023_1111089343_oDet går stadig framover – Varm design har fått enda en barnemodell på produktlisten. Fikk du med deg den siste barnegenseren som ble lansert i går? Alpakkagenser med høy hals til barn mellom 2-12 år

Jeg skrev tidligere i år om både #rettpåkroppenstrikk og La oss skape en #alpakkagenerasjon. Jeg har levd med en illusjon om at jeg egentlig ikke er så veldig kløete – inntil for kort tid siden. Nylig innså jeg at grunnen til at denne illusjonen har fått overleve så lenge, er fordi jeg i svært liten grad har blitt utsatt for kløete materialer som barn – og som voksen innser jeg at jeg har blitt ganske selektiv når det gjelder matrialene jeg putter på kroppen. Med andre ord, er jeg helt ærlig, så er jeg faktisk ganske kløete – og jeg skjønner barna som klager over at “DET KLØR” veldig godt!

12005774_10153495459196023_1769841872_oProduktene fra Varm design er i hovedsak basert på garn fra de svært sjarmerende alpakkaene 🙂 Jeg har sagt det tusen ganger før og kommer til å si det igjen alpakka KLØR IKKE! La de små prinsene og prinsessene få slippe opplevelsen med klær som klør – la oss skape en #alpakkagenerasjon – de fortjener det beste ❤

Du finner garnpakker til den nye genseren her: høyhalset barnegenser i alpakka

Lurer du på noe, så ta gjerne kontakt

Strikkehilsen fra

Anne Merete

Leave a Reply

