Jakker, jakker, jakker og mer jakker

Er du en av dem som ikke kan få mange nok jakker – strikkejakker altså? Jeg er en av dem! Jeg har valgt ikke å telle, jeg vil nemlig helst ikke bli gjort oppmerksom på hvor mange jakker jeg egntlig har – tenk om jeg innser at jeg ikke trenger flere jakker?

Tenker du at bare én jakke til … 😉

Hos oss finner du noen strikkejakker som kanskje kan kvalifisere til bare én til …

IMG_4801
Flagrejakke: Strikkes på pinne 12 og litt 9 med garnene Faerytale, Fin og Tynn alpakka …  min favorittjakke 1

10554994_10152652641481023_23554343_n
Oktoberjakke: Strikke på pinne 12 med dobbel tråd PUS … min favorittjakke

11328038_10153277831996023_235340330_o
Sommerflørtjakke: Strikkes på pinne 7 med dobbel tråd Air … min favorittjakke 3

herrejakke utsnitt 2
Herrejakke: Strikkes på pinne 12 med dobbel tråd Hexa … favorittjakken til svoger´n

Har du lyst til å strikke en av jakkene over, men finner ikke fargene du har lyst på? Ta kontakt på info@varmdesign.no, så finner vi ut av det!

Strikkehilsen fra Anne Merete

PS! Tok en rask telling av strikkejakker i huset. Antallet forblir en hemmelighet mellom Anne og Merete – og jeg velger og ignorere det faktum at jeg egentlig ikke trenger flere jakker … men jeg droppet innkjøpet av de siste skoene jeg egentlig hadde tenkt skulle bli mine 😉

PS2! Alle bildene er tatt av Anja Lindtner

Leave a Reply

