Min første minikolleksjon – bikubekolleksjon

IMG_2937Da jeg åpnet nettbutikken for litt over ett år siden, hadde jeg 6 garnpakker i sortimentet – 3 ponchoer og 3 gensere. I dag har jeg lansert den 53. modellen. Det har vært et produktivt år! Og ett eller annet sted på veien fikk jeg det for meg at jeg skulle lage en kolleksjon.

I dag lanserte jeg en kjole – kjole med bikubemønster. Det betyr at du nå får garnpakke til både skjørt og kjole med bikubemønster i nettbutikken. To plagge utgjør da ikke en kolleksjon, tenker du kanskje? Og nei, det gjør det ikke, men det kommer mer. I løpet av august og september kommer det (i tilfeldig rekkefølge) genser, poncho og en hemmelighet og et par hemmeligheter til med bikubestrikk. 7 plagg må da kunne kalles en kolleksjon?

IMG_2713Alle plaggene er strikket i Hexa, fra Du store alpakka, på pinne 7 eller 8, eller begge deler. Hexa er – mener nå jeg 🙂 – VERDENS DEILIGSTE MYKE GARN i 100 % alpakka og fås i en rekke nydelige farger. Denne alpakkaen klør ikke og er det jeg kaller rettpåkroppenstrikk. Alle oppskriftene er laget slik at også nybegynnere skal kunne få det til. Og synes du bikubestrikken virker vrien, ja da er det bare å bytte den ut med perlestrikk.

Jeg gleder meg veldig til å lansere plaggene og håper du tar sjansen på et plagg eller to – og at du blir like forelsket i Hexa som jeg er ❤

Strikkeglad hilsen fra

Anne Merete

PS! Husk ALLE KAN 😉

Leave a Reply

