Mine oppskrifter er i Hjemmet denne uken :)

IMG_2810I dag er en sånn dag hvor jeg har så mye på hjertet at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte … eller avslutte for den saks skyld. Jeg kunne snakket om bikubekolleksjon og nye plagg som snart er ferdig, jeg kunne gitt deg tusen fargeforslag på lune høstskjørt, jeg kunne vist deg ferdige skjørt fra kunder, jeg kunne vist deg flere bilder av den nye favorittvesten – alt dette kommer, MEN aller først vil jeg gjerne snakke om ukebladet Hjemmet denne uken.


I våres ble jeg intervjuet av Hjemmet og denne uken kan du lese intervjuet på trykk. Hvorfor jeg ble intervjuet er rett og slett fordi jeg har en historie å fortelle. Jeg prater ikke så mye om det, men det har aldri vært noen hemmelighet. Siden historien nå er blitt veldig offentlig, syntes jeg det passet med en liten kommentar fra meg. Derfor dette blogginnlegget.

IMG_2467I likhet med mange andre så har jeg vært i nærkontakt med den berømte veggen. Våren for to år siden sa det stopp. I slike situasjoner trenger man som regel litt hjelp og jeg er så heldig at jeg har både nær familie og gode venner som stilte opp, men denne gangen skjønte jeg at jeg trengte noe mer. Historien i hjemmet handler om hvordan jeg har brukt gestaltterapi for å finne ut av ting. Det jeg har funnet ut er ganske mye, men det viktigste er at jeg nå er på riktig hylle. Varm design ER meg, Anne Merete! Jeg ELSKER det jeg holder på med, elsker å kunne kreere nye design, la ideer bli til virkelighet, inspirere deg til å strikke og ikke minst inspirere deg til å finne den samme gleden og mestringsfølelsen som jeg opplever.

Tusen takk for at du følger, oppmuntrer, lar deg engasjere til å strikke og strikke enda mer – du gir meg inspirasjon til å drive med det jeg gjør – og jeg gjør akkurat det jeg er ment for akkurat nå 🙂

Håper du har en strålende dag  🙂

Strikkehilsen fra Anne Merete

PS! OG du, om du skulle la deg friste så finner du oppskrifter tll rullehalstoppene i Hjemmet denne uken … eller i garnpakker i nettbutikken 😉

PS igjen. Har du lyst til å lese hele intervjuet så kan du lese det på nettsidene til Lier gestaltsenter As

Leave a Reply

