Hva har krypeinnikosegenser, teppesjal og lune høstskjørt til felles?

IMG_2219Da jeg åpnet nettbutikken 2. juni 2014 hadde jeg fem modeller i butikken, to ulike sommerpochoer, alpakkagenser med flettehals, sommerløkkegenser i alpakka og ikke minst krypeinnikosegenseren. Krypeinnikosegenseren er akkurat det den gir seg ut for å være, en oversized genser strikket i alpakka. En genser du skal kunne krype inni, gjerne med bena oppunder deg – og genseren – mens du koser deg i en sofa på terrassen. Genseren er designet med utgangspunkt i teppesjalene, og som mange av dere vet så var det teppesjalene som var starten på Varm design. I løpet av sommeren 2014 kom det strikkepakker med babytepper i samme strikken og på høsten lanserte jeg strikkepakker til teppesjal. Det lune høstskjørtet ble først strikket i fjor sommer. Det har tatt litt tid før jeg fikk laget strikkepakker, men nå ligger de i butikken og venter på deg 😉
Hva har disse strikkeriee felles? teppesjal utsnitt 3Jo, de er typiske Varm design-design. Hva er egentlig typisk Varm design-design, tenker du kanskje? Det er egentlig flere ting som karakteriserer mine design, men
det som startet det hele, teppesjalene, er på sett og vis blitt min signatur. Mange ulike garntyper brukt i kombinasjon med ulike teknikker og satt sammen til et stripete hele – enten det er med flere farger eller én. Denne type strikk gir deg så uendelig mange muligheter til å kombinere farger, du kan få nesten akkurat det du vil – det er kun din fantasi som stopper deg 🙂 ❤

Har du lyst til å strikke en av pakkene, men trenger hjelp til fargesammensetting? 10681561_10152656596996023_2060863989_nTa kontakt på epost eller på Facebook i direktemelding, så hjelper vi deg.
Ha en fortsatt strålende strikkedag!

Strikkehilsen fra Anne Merete

2 thoughts on “Hva har krypeinnikosegenser, teppesjal og lune høstskjørt til felles?

  1. Jeg fikk en spennende pakke i posen i dag. Alltid gøy med nytt strikketøy, men denne gangen var det mer enn det. At det er pent pakket inn og god orden på det hele betyr faktisk noe😊 mitt skjørt ble forsinket og det er helt greit når man får god beskjed som jeg fikk. God service!!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

