La meg si det slik …

… er, i følge de damene jeg deler kontorer med, favorittuttrykket mitt – og jeg bruker det muligens litt for ofte. MEN … la meg si det slik … HURRA HURRA HURRA!

1 år firkantTirsdag er det nøyaktig ett år siden nettbutikken til varmdesign.no åpnet for første gang – det har vært et fantastisk morsomt år – som ble borte på nullkommasvisj … 😉    

TUSEN TAKK til:

  • fabelaktig familie som har stilt opp
  • til venner som har trua (som vi sier i Drammen)
  • til superherlige kunder
  • til trofaste følgere på Instagram, Facebook (10 000 følgere er nesten litt surrealistisk) og blogg
  • til inspirerende samarbeidspartnere enten det er beriftscoachen, fotografen “min”, ABC-partneren “min”, regnskapsføreren min eller andre inspirerende mennesker i et stadig større nettverk!

LA MEG SI DET SLIK … JEG GLEDER MEG VANVITTIG TIL FORTSETTELSEN … og i mellomtiden feirer vi med 10 % AVSLAG PÅ ALT (MINUS FERDIGSTRIKK) I NETTBUTIKKEN FRAM TIL MIDNATT 2. JUNI!

Kanskje ses vi i butikken 🙂

Strikkehilsen fra Anne Merete

Leave a Reply

