Har strikketøyet ditt kommet litt lenger siden forrige uke?

IMG_9065I forrige uke ba jeg om tilbakemeldinge fra dere som av ulike grunner sitter med et strikketøy som ikke er ferdig – og tilsynelatende kan se ut til at ikke blir ferdig 🙂 Jeg lurte på hva Varm design kunne gjøre for å hjelpe dere i mål. Tilbakemeldingene på det blogginnlegget og den eposten jeg sendte ut til kunder i nettbutikken har vært overveldende! Ikke bare fikk jeg muligheten til å hjelpe en del av dere, men jeg fikk også noen tips og råd om ting som kan fikses litt på slik at produktene jeg leverer blir enda bedre. TUSEN TAKK for alle supre tilbakemeldinger – dere er ganske fantastiske alle sammen ❤ Er det flere der ute som trenger hjelp? Ikke nøl med å ta kontakt, jeg gir meg ikke før jeg har fått deg i gang igjen 🙂

Instruksjonsvideoer En annen ting som kommer som et direkte resultat av forrige ukes blogginnlegg, var at en av dere sto fast når det kom til å plukke opp masker. Hvordan løser man det, jo man lager en kort liten videosnutt eller instruksjonsvideo om du vil. Videoen finner du her, men etterhvert tenker jeg at jeg kanskje skal lage flere videosnutter og samle dem på ett sted i butikken. Er det teknikker eller spesifikke strikkerier du ønsker deg instruksjonsvideo på? Send oss en melding, og kanskje kommer nettopp den videoen neste gang.

Kundebildegalleri Jeg har også lenge gått med tanken om å lage et kundebildegalleri for å vise frem de ferdige produktene dere lager, men også fordi at dere på den måten får muligheten til å ta en titt på flere bilder av det samme produktet og kanskje kan det være nok til at man blir inspirert til å hoppe inn i et strikkeprosjekt, ta opp igjen et av de strikkeprosjektene som ligger i pausemodus eller kanskje ser du “løsningen” på et problem! Derfor – jeg har nå opprett et kundebildegalleri i nettbutikken – har du lyst til å dele bilder med oss? Send bildet ditt, fornavn og stedet du kommer fra til kundegalleri@varmdesign.no ❤

Er det andre ting du savner? Jeg hører gjerne fra deg! Ha en fortreffelig mandag alle sammen 🙂

Strikkehilsen fra Anne Merete

Leave a Reply

