Kundebildegalleri

11133880_1599350183645069_7106031203384427923_o
Teppesjal i havfarger strikket av Caryn som bor i Hellas 🙂

Det er ganske mange av dere som sender meg bilder av ferdige strikkede Varm design-produkter, noen sender dem på e-post, andre legger inn bildene hos Varm design på Facebook, mens andre igjen poster bildene i Facebookgruppen for Varm design-strikkere.  Har du handlet garnpakke hos Varm design, men er ikke medlem? Denne gruppen er lukket, men om du klikker her og ber om medlemskap så slipper du inn, hvis vi finner deg i kunderegisteret vårt :)

Så tilbake til bildene deres. Jeg har lenge tenkt på å lage et kundebildegalleri i nettbutikken. Dette fordi jeg synes det er hyggelig å vise fram alt det fine dere strikker, men også fordi jeg vet at når man skal handle online, er det alltid til hjelp å få se ferdig strikkede plagg. Strikket av “alle andre” og ikke av designeren selv. Derfor oppfordrer jeg dere herved til å e-poste bilder av ferdige plagg som jeg kan legge ut i bildegalleriet i nettbutikken … gleder meg til bilder 🙂 ❤ 🙂

Strikkehilsen fra Anne Merete

Leave a Reply

