Blått eller grønt?

Denne påskehelgen har det gått i havfarger hos Varm design. Blått i alle mulige nyanser. Jeg ELSKER blåfarger! Jeg er vokst opp i et hjem hvor vi har hatt utallige diskusjoner om farger rundt middagsbordet. Spørsmålet var alltid, er grønt eller det blått. Bele vi enige? Nope – jeg og søster´n er fortsatt ikke helt enige, så jeg trenger litt hjelp 🙂

Jeg har garnprodusentenes svar, men hva mener du er disse garnnøstene blå eller grønne? 🙂

Du finner forresten garnet det er snakk om i nettbuikken!

1. IMG_9394

2. IMG_9398

3 thoughts on “Blått eller grønt?

Leave a Reply

