Noen ganger bare VET man at man har gjort noe riktig …

11015245_10153034967946023_1792621069_nJeg har en misjon i livet, eller jeg har vel egentlig flere, men nå om dagen så består livet mitt i stor grad av å spre strikkeglede og mestringsfølelse. Jeg har et ønske om at dere skal få oppleve den samme gleden ved kreativitet som jeg opplever. Jeg ønsker at så mange som mulig skal ta strikkepinnne fatt, både dere erfarne strikkere, mindre erfarne strikkere og ikke minst dere som har veldig lyst til å strikke, men ikke helt tørr … for dere kan jo ikke strikke 😉

For å få til dette, har jeg blant annet bestemt meg for at oppskriftene til Varm design ikke skal inneholde forkortelser. Noen av dere synes sikkert at det da blir mange ord, men jeg vet at dette har ført til at jeg har klart å få ikkestrikkere inn i strikkegledenes verden det siste året.

I dag fikk jeg den ultimate bekreftelsen! Jeg har hatt besøk av en kunde i dag, hun trengte litt hjelp til noe strikkegreier. Denne kunden har ikke strikket siden barneskolen, før hun tok motet til seg i høst og tok kontakt med Varm design. Nå har hun strikket en millioner luer til både sine egne og naboen. Hun har også kastet seg over en barnegenser i patenstrikk og en rullehalsgenser til seg selv. Hun sier det selv, hun har fått strikkedilla! Da hun skulle gå fikk jeg den ultimate bekreftelsen da hun ser på meg og sier: Vet du Anne Merete, når jeg er ferdig med et plagg og noen tar det på seg, da føler jeg meg egentlig litt høy på livet!

DET ER DA JEG BARE VET AT JEG HAR GJORT NOE RIKTIG … det er AKKURAT DEN følelsen jeg vil at dere skal føle … LITT HØY PÅ LIVET ❤ ❤ ❤

Ha en strålende helg alle sammen!

Strikkehilsen fra Anne Merete

Og du, bor du i Drammensområdet, så har vi ALPAKKA-lørdag og holder åpent i morgen fra 11-15. Du finner oss HER

Leave a Reply

