ENDELIG!

Nettbutikken er endelig på lufta! 

Mitt mål er at Varm designs nettbutikk skal vise deg garnpakker, ferdig strikkede produkter, garn og masse inspirasjon. Jeg ønsker at gleden jeg får ved å skape og omgi meg med farger skal smitte over på deg. Jeg ønsker at du skal få lyst til å bruke de tingene du skaper etter mine oppskrifter eller at du skal ha lyst til å bruke de tingene du kjøper fordi du ikke har tid eller tror at du kan lage de selv … jeg vet at du kan, men vet utmerket godt at enkelte ting sitter veldig langt inne, at tiden ikke alltid strekker til eller at lysten til å strikke ganske ikke er der 🙂 

Jeg har jobbet med denne nettbutikken i lang tid nå og gleder meg til å dele den med dere! Det som er så deilig at en slik butikk blir aldri “ferdig” og jeg kan allerede nå røpe at det er mange nyheter under produksjon … de vil komme som perler på en snor … om enn med noe ujevne mellomrom. 

Inntil videre jeg håper dere vil kose der med butikken … og gleder meg til å høre fra dere! 

varmdesign.no


Ha en varm dag og kos dere i butikken!
Anne Merete

PS og du, har du tilbakemeldinger så tas de i mot med takk, både her, på facebook eller på e-post anne@varmdesign.no


Leave a Reply

