Sommeren går forferdelig fort når du har det moro!

Lenge, lenge siden bloggen ble oppdatert – kan ikke si annet enn at denne sommeren har gått forferdelig fort – og jeg har strikket. Strikket. Strikket enda mer. I løpet av sommeren har jeg laget nye produkter og design for å supplere utvalget – du kan nå bestille en smalere utgave av sjalene, puter og ikke minst ponchoer i diverse størrelser og versjoner. 

Det kommer mer informasjon de nærmeste dagene, men foreløpig viser jeg dere noen illustrasjoner av de strikkede putene – når de ligger i sitt rette element ute på sitteplassen ute. Hvilke farger vil du ha til neste sommer? Jeg jobber med å sette sammen noen nye farger og kombinasjoner for neste uke. 
Har du ønsker så gi meg gjerne tilbakemelding! Både puter og sjal kan selvfølgelig leveres i matchende farger etter ditt ønske 🙂 

Nedenfor ser dere noen bilder som viser produktene i sitt rette element ute – fortsatt god sommer. 

Leave a Reply

