Har du et strikkeprosjekt som ikke er ferdig …

IMG_9565… enda du egentlig hadde planer om å ha det ferdig for “lenge siden”?

Hvem har vel ikke opplevd at man starter på et strikkeprosjekt som ikke blir ferdig. Du går ut 245 km/t og kommer et godt stykke, du ser det vokser og gleder deg til det blir ferdig og vi kan ta det i bruk. Så skjer det! Knerten får omgangssyke og trenger 24-timers pleie i en periode, “noen” bestemmer seg for at all ledig tid skal de neste tre ukene brukes til å male ferdig huset og din oppgave er alle vinduene eller kanskje må du jobbe ekstra på jobben en periode – helt uavhengig av hva som er årsaken, så faller du i alle fall ut av “strikkerytmen”. Kjenner du deg igjen? Har du kjøpt garnpakke hos Varm design, startet på den, men så skjedde “noe” og du kommer ikke i gang igjen?

Det er veldig viktig for meg at du klarer å sluttføre Varm design-strikkeprosjektet du har startet på. Hvorfor? Det er flere grunner til det og det aller viktigste er at en av Varm designs visjoner er å spre strikkeglede og mestringsfølelse. Jeg ønsker at du skal føle glede, mens du strikker, når du sluttfører prosjektet og når du bruker det etter at du er ferdig – så mye glede at du har lyst til å begynne på et nytt prosjekt!

Når du har nådd denne følelsen, vil du automatisk også ha oppnådd mestringsfølelse!

Hva kan jeg så gjøre for at du skal komme dit at strikkegleden fører til ferdig plagg og mestringsfølelse?

Jeg kan ikke strikkeplagget for deg, men jeg kan sørge for at oppskriftene du får fra Varm design er lette å følge og ikke krever for mange “gjettekonkurranser” underveis. Har du møtt på uforståelige deler i din oppskrift? I så fall hører jeg gjerne fra deg! Mest av alt fordi jeg gjerne vil hjelpe deg, slik at du får strikket ferdig prosjektet ditt, men også fordi kanskje bør jeg endre oppskriften slik at andre ikke møter på samme utfordringen som du har gjort.

Er det andre ting du trenger hjelp til? Vil du ha bilder med ferdige produkter? Trenger du hjelp fordi du ikke skjønner, men er sikker på at det “bare er deg som ikke forstår”? Vil du ha motivasjons-e-poster underveis? Eller … eller … eller? 🙂

Ta gjerne kontakt på epost om du vil ha hjelp, motivasjon eller har tilbakespill og ideer til hva som skal til for at vi kan hjelpe dere å bli ferdige med deres fantastiske produkter – jeg gleder meg til å høre fra deg 🙂

Strikkehilsen fra Anne Merete

Leave a comment